Friday, March 25, 2011

Celebrity oh Celebrity

                 Assalamualaikum..


Entry yang aku nak tulis kali ni takde lah penting mana, saja menggedik cerita-cerita. Boring kot. So, aku nak kongsi pasal celebrity yang aku suka sangat-sangat sampai terbawak dalam mimpi. Aku kalau minat sorang artis ni, menggoogle malam-malam pun sanggup, asalkan dapat tengok muka dia puas-puas.


 Tom cruise.. hensem kan?? Bagi aku, ni la rupa dia yang paling menambat hati kot!


Masa aku baru-baru nak masuk sekolah menengah, aku memang tak kenallah siapa Tom Cruise ni, sebabnya aku mana ada layan sangat artis-artis barat ni, kalau ada pun, macam-macam tu je, tak delah sampai macam sekarang ni, pantang tengok pelakon yang hansem kat tv, terus berlari macam lipas kudung masuk bilik than search kat google.haha! Bila member cerita je pasal dia, aku buat muka loser. Memang tak kenal gila aku cakap dengan kau. Tapi masa tu tak kan nak cakap yang aku tak kenal an, nanti di kata pulak buta dunia hiburan. Tak nak aku. But now, bila aku rajin tengok cerita omputih, rajin menggoogle, baru aku kenal siapa dia. Memang hensem yang tak dapat di gambarkan. Sungguh indah ciptaan Mu ya Allah. Ha..tu lah kau, orang dah ada kat bulan, kau masih lagi terhegeh-hegeh kat darat lagi. Ok! terus dengan perangai yang entah pape kau tu!


          jonhy depp! pun ciptaan allah yang paling indah.


Aku selalu berangan nak jumpa dengan Jonhy Depp. Aku pun tak paham kenapa! Bila aku dah suka, semua benda aku nak tahu pasal dia, mana tempat tinggal dia, besar mana rumah dia, kereta apa yang dia pakai, banyak mana aset yang dia ada, dengan siapa dia selalu tidur(orang barat kan..tak sah tak de adat tidur-tidur ni) kalau boleh, wedding dia pun aku nak pergi.(layakla sangat kan)hehe!


orlando bloom. apa lagi aku nak cakap ni? hensem jugaklah!


Dia ni pun masalah jugak kat aku. Cuba kau suka kat aku, kan bagus!haha. Memang takla kan. Papehal biar aku cakap sorry dulu, sebabnya aku memang rakus sikit kalau nampak lelaki hensem macam ni, semua nak suka. Hai.. Nama pun berhak memilih kan. So, apa salahnya aku pilih siapa-siapa yang aku suka, dia nak suka kat aku ke tak, tu belakang kira ok! Ada aku kesah!! Dia nampak hensem bila macam nilah. Tengok tu, humangaii, sweet lak ai. Muka macam budak-budak je. Makluman ea. Puas aku menggoogle dan hasilnya, aku puas dengan photo dia yang ni. Muka dia yang ni buat mata aku jadi tak tenteram, nak pandang banyak kali. Well, lain orang lain cerita rasa, kalau cita rasa aku tak sama dengan korang, jangan nak salahkan aku pulak ea. Korang google sendiri nanti. Hehe.




Akhir sekali, ashton kutcher. Kalau yang ni korang cakap tak hensem, mungkin korang ada masalah dengan dia. Dengan rupa dia, aku tahu semua orang mengakui tentang ketampanan wajah yang di miliki. Ceh.. Bm sungguh ayat mu fika! Nak-nak pulak photo dia yang ni, pakai suit. Fuh~ memang macho la kan. Aku nak cakap apa lagi? Dia memang memenuhi cita rasa semua wanita. Cuma cerita dia je aku jarang join sebabnya tak de masa nak tengok wayang, kalau free sikit pun tengok trailer kat utube. Sedih gila an?Kepada  Ashton, even aku jarang tengok lakonan kau, tapi aku tetap minat kau. Even masa tu kau tengah melalak dan meraung dengan muka paling hodoh sekalipun, kau tetap haensem kat mata aku. Hehe. Banyak bermadah kau ea. Lempang nak?


Even aku jarang support artis mesia, tapi aku tetap ada idola aku tersendiri.(ayat selamat supaya tak di anggap lupa daratan) Lagipun, aku sokong artis barat bukan fanatic sangat sampai berhabis duit nak tengok konsert diorangla, sanggup berhabis beratus-ratus semata-mata nak jumpa diorang sedangkan tak dapat jumpa pun. Minat aku, minat macam-macam tu je. Baik aku simpan duit tu pergi shoppig lagi bagus! Artis mesia pulak banyak mengundang kontroversi, so aku malas nak join. Melodi pun kadang-kadang je aku tengok, tu pun kalau dah tak de cerita sangat. Dulu aku minat Zakuan Adha, habis dia dah ada Ayu sekarang, malas nak suka lagi dah. =)

0 comments: