Saturday, March 26, 2011

Bakat yang ada pada semua orang..

Assalamualaikum...


                Matlutfi90: Jiran baru.. awesome wey.
Kelakar bila dia cakap olahragawan ketegori rabun. hahaha.....
tak semestinya.. tengok bapak, bapak panas baran saya tak..pangpangpangg hahaha
Elok sikit na, aku mana ada panas baran.
mungkin dia tak pandai akademik tapi kut2 dia teror masak, main yoyo, origami.
addmate bapak dia pun tak lulus. hahahahahaha
kelakar gila wey..




accept differences (music) pun awesome gak! aku suka matlutfi. Hehe. Bakat yang dia ada betul-betul buat aku respect kat dia. Go matlutfi Go!!


Dengan adanya youtube yang hanya download file masuk laptop, semua benda boleh buat kan? Kalau ada keberanian, semua impian boleh jadi kenyataan. Sama ada kita mahu atau tidak je betul tak?
Selain tu, ada jugak video dari orang lain yang awesome, tapi so far yang ni dulu aku nak kongsi k.
Aku yakin yang semua orang pun setuju dengan pendapat aku kankankan??? Even aku tahu yang aku paling lambat tahu benda alah ni, satu mesia da kenal Matlutfi tapi aku baru terhegeh-hegeh macam kura-kura nak cerita kat korang tapi aku tak kisah pun semua tu. Aku tetap nak cerita dan paling penting aku suka style dia.=)
Yang paling penting aku nak cakap tak de apa yang mustahil lagi untuk negara yang serba moden ni. Siapa-siapa boleh buat, tak de yang boleh TIDAK. Semua kat hujung jari je babe. Sama ada kita nak atau tak je.


Wassalam....

0 comments: