Wednesday, April 13, 2011

START FROM NOW!!!

Assalamualaikum...=)



Based on title memang nampak tak de kena-mengena dengan apa yang aku nak cerita ni tapi aku nak kongsi gak dengan korang. Suka kau la nak cakap aku degil macam batu sekali pun. Eh! Apa yang aku melalut ni? Hehehe.
Korang pernah dengar tak pasal cara nak buat duit yang banyak dengan hanya log in facebook? Mesti pernahkan? Bukan takat pernah dengar je, tapi dah jelak dan jemu pulak dengan photo duit yang dok melambak-lambak orang tag kat FB korang kan? Sampaikan album tag korang penuh dengan gambar duit jela betul tak? Bila dah nampak duit macam tu punya banyak, tipula tak heran langsung kan? Dalam masa yang sama, mesti ada yang tertanya-tanya, Eh. mana orang ni dapat duit banyak gila macam ni? Betul ke tak benda ni?? See!! Soalan yang familiar kita akan cakap bila nampak duit yang banyak datang entah dari mana, kita pun tak tahu! Ada yang cakap duit palsu la, duit tipu la, macam skim cepat kaya la. Hye. Biasa la tanggapan kita sebagai manusia. Aku pun mula-mula dulu fikir macam tu jugak, modal Rm100 pulak tu! Macam tak berbaloi je, kene tipu, sia-sia aku di buatnya.


But than, bila aku fikir untuk ke seratus kalinya, aku rasa baik aku join. Yela der, gua ada target sekarang der, gua nak beli nikon coolpix yang gua dok tayang kat sebelah tu, dengan usaha gua yang mengada-ngada ni, mampu ke gua nak pakai camera tu sebelum bulan7, memang tak la gua cakap sama lu der.
Bila aku nekad nak join, aku pikir aku kena tawakal. Kalau hilang duit aku seratus tu anggapla tu bukan rezeki aku. Bukanlah nak cakap yang aku ni banyak duit sangat tapi aku yang ambik risiko, aku lah yang kene  tanggung betul tak? Kalau menjadi bukan takat nikon coolpix, Myvi pun boleh tayang sebijik! Hahaha. Memang riak kau pika.


Masa berlalu begitu pantas, aku dah pun jadi sebahagian ahli infinity(nama link nak buat duit) tu. So far, alhamduliliah, aku boleh dapat untung sikit-sikit. Macam tak percaya kan? Dulu aku duk mengutuk benda alah ni, cakap penipulah, tak datangkan hasil lah. Hari ni aku makan kata-kata aku sendiri. (malu la jap) tapi tak pe, malu-malu aku pun alhamdulilah ada hasil.


Aku cakap dengan korang, benda ni bukan penipu. Siryes!! Kalau ada orang yang betul-betul minat, di alu-alukan sangat untuk join infinity ni. Memang mendatangkan hasil. And sorry la der, ahli infinity bukanlah tergolong dalam orang yang cepat berputus asa. Kalau kau nak cepat putus asa, aku tak galakkan join malah tak bagi langsung! Well, ada ke rezeki datang bergolek kan? Tak kan dah mudah nak mudah lagi? Betul tak? Yang paling penting kita kena usaha untuk berjaya. Tak ada orang yang boleh ubah hidup kita melainkan diri kita sendiri. Kalau kita tak nak usaha, memang tak ada jalan langsung untuk kita berjaya. Itu prinsip aku lah!!


So, kepada sesiapa yang minat nak join, boleh contact aku kat no ni 0173700062 for infinity only okey. Kalau selain pada tu tak kan di layan. Atau korang bole email aku KAPPPINEUH_ILLA91@yahoo.com atau inbox aku kat FACEBOOK http://www.facebook.com/fieqa.yussof lambat atau cepat aku akan reply. Jangan risau.


Kat bawah ni aku akan terangkan serba sedikit cara macam mana nak join:





Cara nak join senang je, korang hanya perlu daftar nama sebagai ahli infinity dan cari orang seberapa ramai yang boleh. Pendaftaran hanya RM100. Lepas tu korang boleh rujuk pyramid yang aku sediakan kat atas ni. Yang atas sekali tu koranglah, sebab dah tulis YOU kan!! Raymond dan Alferd tu kawan yang korang dah cari dan duduk bawah korang, empat orang yang duduk bawah Raymond and Alferd tu downline diorang tapi tetap bagi keuntungan kat korang macam dalam pyramid tu tunjuk. Nampakkan, orang yang no2 n 4 jadi milik upline(korang) no1 n 3,5,6,7 dan seterusnya jadi milik Raymond dan Alferd. Macam tu jugaklah bila korang daftar bawah aku, orang yang pertama korang dah cari, duit yang dia bank in jadi pulangan modal korang, hanya no2 dan no4 je pulang kat downline(aku) lebihnya tu korang ambik. Bila dah daftar, korang wajib daftarkan untuk orang yang berminat nak duduk bawah korang. Nampak macam complicated sikitkan? Aku pun mula-mula tak paham, tapi lama-lama ok la. Boleh paham. Kalau korang kurang paham jugak, korang boleh inbox aku kat hp, fb or email bila-bila masa je.


 Serba sedikit penerangan aku. Kalau masih tak jelas lagi, macam aku bagi tahu, just inbox je. Aku akan cuba terangkan dengan lebih lanjut, nak senang lagi call je no aku.


Wassalam...=)

0 comments: